INFORMAȚII COOKIE

Despre Cookie

Cookie strict necesare

Cookie funcționale

Cookie performanță

Cookie promovare

Cookie terți

retur

DREPTUL DE RETUR

Tere Krisztina PFA, cu sediul în localitatea Cluj-Napoca, str. Donath 146A, având codul unic de înregistrare 39578434, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul Cluj la nr. F12/1231/2018, elaboreaza prezentul

Regulament de Retur a produselor achizitionate de pe magazinul online margele.ro

Prezentul regulament se intocmeste cu respectarea urmatoarelor prevederi legale: -Legea nr. 449/2003, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora -O.U.G. nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Definitii: Consumator = Persoana fizica sau juridica care achizitioneaza produse de pe magazinul online margele.ro Cumparator = Consumatorul persoana fizica sau juridica care achizitioneaza produse de pe magazinul online margele.ro Profesionist = Tere Krisztina PFA, persoana juridică infiintata in Romania, cu capital integral privat, al carei obiect de activitate consta in comertul cu amanuntul al mărgelelor, pietrelor semiprețioase și accesorii bijuterii. Vanzator = Profesionistul, Tere Krisztina PFA, persoana juridică infiintata in Romania, cu capital integral privat, al carei obiect de activitate consta in comertul cu amanuntul al mărgelelor, pietrelor semiprețioase și accesorii bijuterii. Lipsa de conformitate = in lipsa culpei Cumparatorului, produsul nu indeplineste sau, dupa caz, nu mai prezinta caracteristicile care i-au fost prezentate Consumatorului, in momentul vanzarii-cumpararii , de catre Profesionist. Capitolul I. Returnarea produsului in schimbul contravalorii acestuia
  1. Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 de zile, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
  2. Termenul de 14 de zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii produselor de către Consumator, sau, dupa caz, de catre persoana indicata de acesta.
  3. Vor cădea în sarcina Consumatorului urmatoarele cheltuieli: – taxele de expediere a produsului, de la Cumparator catre Vanzator, in situatia efectuarii returului; – orice alte taxe de natura asemanatoare necesare efectuarii returului.
  4. Returul, sub modalitatea denuntarii unilaterale a contractului la distanta este posibil numai si numai daca produsul achizitionat initial prezinta aceleasi calitati de conformitate pe care le avea in momentul in care a fost achizitionat de Consumator.
  5. Cumparatorul va respecta urmatoarele conditii tehnice obligatorii ce vor fi verificate de Vanzator in momentul receptiei: – Produsele nu trebuie sa fie deteriorate din cauza actiunilor nepermise de manipulare mentionate in cadrul certificatului de garantie, altele decat cele necesare stabilirii naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor de catre Consumator; – Produsele trebuie sa prezinte caracteristicile conforme obligatorii din ziua vanzarii a caror prezenta a fost confirmata de catre Consumator prin lipsa trimiterii unei sesizari catre Profesionist in termenul de 24 de ore din momentul in care el, sau dupa caz, persoana numita de acesta a intrat in posesia produselor; – Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele elemente obligatorii: factura de cumparare a produsului si certificatul de garantie aferent;
  6. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
  7. Produsele confectionate la comanda, precum si cele carora le-au fost aduse modificari la solicitarea clientului, nu vor putea fi returnate decat in situatia in care nu indeplinesc conditiile de conformitate.
Capitolul II Efectuarea returului.
  1. In vederea efectuarii returului, Consumatorul va indeplini urmatoarele aspecte necesare: – In mod obligatoriu, Consumatorul va alege un transportator care permite expedierea coletului cu deschidere la primire. Atunci cand produsul prezinta lipsuri de conformitate vizibile, acesta va fi refuzat in fata transportatorului. – Daca produsul expediat de catre Cumparator cu intentie de retur, prezinta defectiuni tehnice care nu au fost vizibile la preluarea coletului, va fi returnat expeditorului, cu indicarea mentiunilor din pricina carora nu este acceptat de Profesionist.
  1. Consumatorul trebuie sa transmita Profesionistului si totodata, sa anexeze urmatoarele informatii esentiale cu privire la expedierea efectuata: – numar,data si serie factura emisa ca urmare a achizitionararii produsului in cauza (se anexeaza factura); – datele de identificare ale transportatorului pentru care a optat, precum si numarul si data documentului de transport aferent expedierii.
  1. Tere Krisztina PFA nu isi asuma niciun fel de raspundere pentru coletele expediate de Consumatori prin servicii postale sau de curierat rapid, in scopul efectuarii returului, care nu au ajuns la destinatie sau, dupa caz, au ajuns deteriorate.
  1. Tere Krisztina PFA nu isi asuma niciun fel de raspundere pentru coletele pe care le expediaza prin servicii postale sau de curierat rapid care nu au ajuns la destinatie sau, dupa caz, au ajuns deteriorate.
  2. In masura in care sunt indeplinite conditiile necesare privind efectuarea si, implicit, dispunerea returului, Profesionistul ramburseaza Consumatorului contravaloarea bunului achizitionat intr-un termen care nu poate depasi 14 zile lucratoare.
  3. Este permisa returnarea produselor achizitionate de pe magazinul online www.margele.ro, in schimbul unor alte produse ce vor fi achizitionate de pe acelasi magazin.
Produce efecte incepand de astazi, 23.08.2018, data adoptarii.