INFORMAȚII COOKIE

Despre Cookie

Cookie strict necesare

Cookie funcționale

Cookie performanță

Cookie promovare

Cookie terți

termeni-conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

actualizare: august 2018

Magazinul online www.margele.ro, denumit în continuare „margele.ro”, este detinuță și administrată de Tere Krisztina PFA, cu următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare 39578434, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. F12/1231/2018 și cu sediul în Str. Donath 146A, Cluj-Napoca, Cluj, Telefon: 0756.649.936

Vă rugăm să citit cu atenție această pagină. Dacă nu doriți să acceptați termenii și condițiile prezentate, vă rugăm să nu utilizați site-ul margele.ro sau acele dispoziții care nu se supun cerințelor dumneavoastră.

  1. Definiții
  2. Relația contractuală
  3. Drepturile și obligațiile vânzatorului
  4. Drepturile si obligatiile cumpăratorului
  5. Limitarea responsabilității vânzătorului
  6. Obligațiile utilizatorului/ vizitatorului site-ului
  7. Politica de returnare
  8. Utilizarea informațiilor
  9. Proprietatea intelectuală


1. DEFINITII

Termenii și condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de produse și servicii de către margele.ro către Cumpărator, prin intermediul magazinului virtual/ site www.margele.ro.

Următorii termeni sunt definiți:

Site/ magazin virtual – domeniul margele.ro si subdomeniile acestuia

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la conținutul site-ului www.margele.ro

Cumpărător/Client – persoană fizică sau juridică (persoană fizică, persoană fizică autorizată, societate comercială sau altă entitate juridică), instituție publică, organizație nonguvernamentală care cumpară produse sau servicii, realizând o Comandă.

Vânzător – Tere Krisztina PFA – cu sediul în Cluj-Napoca, Cluj, Str. Donath 146A, înregistrată la Registrul Comerțului cu numarul: F12/1231/2018 și CIF: 39578434.

Produse – orice bun și/sau serviciu menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpăratorului.

Comandă – document electronic, telefonic sau în scris ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Produsele și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Produse și să facă plata acestora.

Contractul – o Comandă confirmată de către Vânzător.

Membru – persoană fizică sau juridică de drept public sau privat care are sau obține acces la conținutul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare între Margele.roși acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.

Cont – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permit unui singur Membru accesul la zone restricționate ale Site-ului, denumit „Contul meu”.

Drepturi de proprietate intelectuală – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Recenzia – o evaluare subiectivă scrisă de către Cumpărător sau utilizator pe baza experienței și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative.

Evaluare – modalitatea prin care un membru/ cumpărător își poate exprima gradul de satisfacție față de un produs. Pe site-ul nostru, gradul se exprimă în puncta/steluțe de la 1 (slab) la 5 (excelent). Gradul de satisfacție este asociat cu recenzia.

Cuprins – secțiune pentru pagina produselor unde se poate consulta/ citi/ deschide și descărca în format PDF cuprinsul produsului respectiv.

Extras – fișier de tip PDF unde se poate consulta/ citi/ deschide și descărca informații din cuprisul produsului respectiv.

Coș cumpărături – secțiune din Cont („Contul meu”) prin care Cumpărătorul/ Utilizatorul poate să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze atunci, în momentul adăugării, sau într-un moment ulterior. Dacă produsele nu sunt achiziționate la momentul adăugării în Coș, Vânzătorul va trimite notificări/ comunicări de marketing cu scop informativ.

Lista de dorințe – secțiune din cadrul Coșului de cumpărături în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adauga produsele pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături.

2. RELATIA CONTRACTUALA

Prin lansarea unei comenzi online sau telefonice pe site-ul margele.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile. Dacă Cumpărătorul validează și trimite comanda, înseamnă că a citit și este de acord cu Termenii și condițiile Comenzii, precum și cu Politica de Confidențialite.

Confirmarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului. Contractul (la distanță) este valid încheiat și intră în vigoare la confirmarea Comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).

Termenii și conditiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului (la distanță) astfel încheiat. Vânzătorul poate subcontracta și/ sau cesiona unei terțe părți servicii ce țin de livrarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului și acordul acestuia. Vânzătorul va fi responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

3. DREPTURILE SI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul are obligația de a livra Produsele care îndeplinesc cerințele și specificațiile Cumpărătorului;

Informațiile prezentate pe site-urile Vânzătorului, au caracter informativ și pot fi modificate de către Vânzător. Comunicarea cu site-ul margele.ro se poate face prin interacțiunea cu aceasta, postarea opiniilor legate de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea Contact.

Vor fi excluse din site sau nu vor fi validate pentru postare, păreri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj licențios, neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

Margele.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.

4. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI

Cumpărătorul are obligația de a analiza cu atenție descrierea și caracteristicile produselor. Dacă descrierea unui produs este neclară, asigurați-vă de clarificarea acestui aspect, prin contactarea Vânzătorului pentru a cere informații suplimentare, înainte de a plasa comanda. Făcând o comandă pentru un produs se subînțelege că sunteți de acord să o cumpărați.

Cumpăratorul are obligația de a furniza informații valide, necesare pentru întocmirea facturii și livrarea comenzii în bune condiții, astfel încât să ajungă la timp și în condiții sigure la Cumpărător.

Cumpărătorul are obligația de a plăti prețul produselor din Comandă.

Membrul sau Cumpăratorul are obligația de a nu înstrăina datele contului din Comunitatea Margele.ro (în special, parola), din motive de securitate.

Membrul sau Cumpărătorul are dreptul de a solicita modificarea sau ștergerea contului de utilizator. Vânzătorul va șterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese. Pentru detalii accesați pagina Politicii de Confidențialitate.

5. LIMITAREA RESPONSABILITĂȚII VÂNZĂTORULUI

Margele.ro, furnizorii și partenerii acestora nu pot fi trași la răspundere pentru niciun fel de daune, indiferent de natura acestora, produse în timpul utilizarii site-ului și a serviciilor oferite prin intermediul acestuia, ori produse ca urmare a utilizarii acestora sau a imposibilității utilizării lor.

Margele.ro nu garantează funcționarea neîntreruptă și lipsita de erori a site-ului și a serverelor, după cum nu este răspunzatoare de riscurile specifice utilizarii site-urilor informatice (viruși, alte elemente sau acțiuni care pot provoca daune specifice Internetului și tehnologiilor digitale, inclusiv violarea securității informațiilor).

Forță majoră. Disponibilitatea site-ului și serviciilor margele.ro pot fi subiectul intreruperii ori intârzierilor datorate unor cauze de forță majoră, așa cum sunt acestea definite de legile aplicabile din Romania, inclusiv dar fără a se limita la, război, revoluție, cutremur, mari inundații, embargo, greve generale.

6. OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI/ VIZITATORULUI SITE-ULUI

Dacă sunteți de acord cu Termenii și Condițiile site-ului www.margele.ro și cu Politica de Confidențialitate, puteți să utilizați acest site și serviciile sale, dar trebuie:

  • să respectați legile în vigoare și sa nu desfașurați activități de tip cracking, hacking sau altele similare, care pun în pericol buna funcționare a site-ului, a serverului, securitatea informațiilor etc.
  • să nu modificați, copiați, distribuiți, transmiteți, afișați, publicați, reproduceți, creați produse derivate sau să vindeți orice fel de informații sau servicii obținute prin intermediul site-ului.
  • să suportați orice costuri adițonale legate de utilizarea site-ului, cum ar fi cele solicitate de furnizorii de servicii telefonice și de servicii Internet.

7. POLITICA DE RETURNARE

Pentru vanzarile la distanta sunt aplicabile dispozitiile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii:
Cumparatorul are dreptul sa returneze produsele in 14 zile de la data primirii coletului, chiar daca aceasta nu prezinta vreun viciu;
Cumparatorul are dreptul sa returneze produsul in acest interval fara obligatia de a-si justifica decizia;
Vanzatorul este obligat la restituirea sumei achitate de catre cumparator, inclusiv costurile livrarii, in cazul returului integral. In cazul returului partial, vanzatorul va restitui clientului doar suma achitata de client pentru produsele returnate. Taxele de transport pentru returul coletul vor fi suportate de catre client;
Pentru comenzile online care au ca modalitate de livrare – ridicare de la depozit – se aplica politica de retur(exceptie fac comenzile care au plata in avans).

ARTICOLUL 9. Dreptul de retragere.

(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:

  1. a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
  2. b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs.

Art. 9. Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

Art. 10. – In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 11. – (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

Art. 16. – Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Art. 17. – Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.

ATENTIE!

– La returnare, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost primit, fara urme de uzura;

– Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate;

– Se accepta maxim returul a 5 produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client;

Adresa de returnare a produselor este: Str. Donath 146A, Cluj-Napoca, Cluj

8. UTILIZAREA INFORMATIILOR

Intregul continut al site-ului, indiferent de natura lui (text, imagini, elemente grafice, software si alte elemente similare), este proprietatea Margele.ro

9. PROPRIETATE INTELECTUALA

Folosirea continutului fara acordul Margele.ro este interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare.

Aceast site, www.margele.ro, folosește fișiere de tip cookie. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care se folosesc, vă rugăm să accesați pagina următoare: Politica de Confidențialiate.

Putem actualiza Termenii și Condițiile din când în când și vom aduce la cunoștința dumneavoastră noile modificări, aici, pe pagina noastră www.margele.ro sau în cazul în care ne-ați furnizat datele dumneavoastră de contact și v-ați dat consimțământul vă putem notifica.

Vă rugăm să consultați periodic Termenii și Condițiile și Politica de Confidențialitate.